„Без великих описа, дигресије, психологизације ликова и разуђене епске нарације, приче Радојке Бјеливук Стојановић у највећем броју примера промовишу савремено приповедање, са учесталом и наглашеном позицијом наратора у првом лицу једнине, које омогућава и подразумева наизменично исказивање прошлог (ратни период деведесетих година), садашњег и будућег времена. Наративни исказ у истој мери обједињава лирско (поетски детаљи), епско (приповедно) и драмско (психолошко), чинећи на тај начин густу и сложену структуру са којом се релативно лако успоставља комуникација.
Модеран приповедачки поступак је, пре свега, једна од основних карактеристика прозног писма Радојке Бјеливук Стојановић заснованог на реалистичком (фактографском) и фантазмагоричном (имагинарном) концепту, што потврђује већина прича из сва три поглавља. Идентификујући се неретко са својим предметима описивања (Шешир, Кућа, Латинично Р код Босе), ауторка кроз драмску интонацију и психолошку напетост пројектује различита стања духа, расположења и емоција, које су упркос свему врло позитивне, етички прихватљиве и промишљене у сваком другом погледу.
Приметно је, такође, да Радојка Бјеливук Стојановић поседује специфичан стил изражавања, којим обрађује властито духовно стање и хабитус бића у складу са законима природе и животног окружења. Наиме, сажетим сликама настале су многе појединости и лирски детаљи, који сажимају различите завичајне (БиХ, Кордун), али и друге теме и иницијације у широком спектру интимног, универзалног и историјског дискурса. Како би ближе и веродостојније приказала одређене теме и мотиве, ауторка у појединим причама ставља фусноте са објашњењима о коме и о чему се конкретније ради. У композиционом и мотивском погледу приче су ваљано и складно распоређене, тако да се могу читати са истим интересовањем и пажњом.“ (Из поговора Милутина Ђуричковића)